Aktualny grafik fitness

grafik fitness 2017 png

KLIKNIJ OBRAZEK BY POWIĘKSZYĆ GRAFIK

 * - Na TRAMPOLINY obowiązują zapisy telefoniczne w dniu zajęć - regulamin zajęć

** - Na TRAMPOLINY  w sobotę należy sie zapisać w piątek - regulamin zajęć

 fintess 3 edited nat 700px

ZDROWY KRĘGOSŁUP – antidotum na bóle pleców


To  połączenie ćwiczeń rozciągających, oddechowych, koordynacyjnych oraz rozluźniających. Zajęcia mają na celu wzmocni  najważniejsze partii mięśni, zwiększyć sprężystość kręgosłupa oraz złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Ćwiczenia nauczą prawidłowego oddychania oraz utrzymania odpowiedniej postawy ciała poprzez dokładne, spokojne ćwiczenia ruchowe.

Zdrowy kręgosłup:

  • wzmocni mięśnie stabilizujące kręgosłup,
  • rozluźni ramiona, kark oraz szyję,
  • zredukuje bóle w okolicach kręgosłupa,
  • zredukuje napięcia mięśniowe,
  • poprawi koordynację oraz ogólne samopoczucie.
  • zdrowy kręgosłup to idealne ćwiczenia dla osób borykających się z bólem kręgosłupa, ramion, karku,
  • osób pracujących w pozycji stojącej,
  • osób prowadzących siedzący tryb życia.

  MG 0233 edited700px

WZMACNIANIE (TBC) – trenuj boskie ciało


Zajęcia TBC to zestaw ćwiczeń w rytmie energicznej muzyki. Mają na celu wyrzeźbić ciało, pozwalają poprawić koordynację ruchową i kondycję organizmu. Zajęcia TBC składają się z ćwiczeń aerobowych - angażujących prawie wszystkie grupy mięśni powodujących wzrost pulsu i zwiększenie pojemności płuc orazwzmacniających (podczas których wykorzystuje się hantle, step, tubingi (guma z rączką), obciążenia na nogi oraz piłki). Forma tych zajęć skupia na partiach ciała, które są najbardziej narażone na powstanie cellulitu (biodra, uda, pośladki, ramiona i okolice brzucha)
Zajęcia TBC

  • wzmacniają mięśnie i ogólną kondycję fizyczną,
  • poprawiają wydolność tlenową organizmu,
  • zapewniają utratę tkanki tłuszczowej,
  • modelują całe ciało a nie jedynie jego partie.


PILATES

Pilates - prosta droga do idealnej sylwetki/ wysłuchaj potrzeb ciała/ żyj w harmonii z własnym ciałem.  Pilates to idealna forma ćwiczeń dla osób, które pragną wzmocnić i ukształtować swoje ciało bez intensywnych, wyczerpujących ćwiczeń siłowych czy aerobowych. Jest to spokojna lecz bardzo efektowna alternatywa dla innych form ćwiczeń. Zajęcia polegają na kontrolowanym i płynnym napinaniu oraz rozciąganiu odpowiednich mięśni ciała. Pilates nie tylko rzeźbi ciało, ale również pomaga zachować zdrowie organizmu dzięki specjalnym ćwiczeniom oddechowym, które towarzyszą tym ćwiczeniom fizycznym.

Pilates: MG 0284 edited700px

  • wzmocni mięśnie bez ich nadmiernego rozbudowania,
  • odciąży kręgosłup i stawy,
  • ujędrni i wysmukli sylwetkę,
  • delikatne wyrzeźbi brzuch, pośladki, plecy,
  • poprawi gibkość i elastyczność ciała,
  • poprawi nawyk utrzymywania prawidłowej postawy ciała oraz prawidłowego oddechu,
  • obniży poziom stresu,
  • poprawi poczucie świadomości własnego ciała.


STRECHING – zachowaj młodość ciała


Stretching to zestaw ćwiczeń rozciągających, rozluźniających i zwiększających ruchomość stawów. Regularne ćwiczenia sprawią, że mięśnie będą odżywione i elastyczne, stawy zwinne a ciało smukłe i pełne energii. Systematyczny trening pozwala uzyskać sprawniejsze ciało, bez ograniczeń ruchowych oraz zbędnego bólu. Idealne jako uzupełnienie codziennej aktywności. Zajęcia polecane są dla każdego.


FAT BURNING – tłuszczyk w tarapatach MG 0327 edited700px


Fat Burning to aerobowe ćwiczenia o umiarkowanej intensywności. Wykonywane są w towarzystwie choreografii i energicznych dźwięków. Pozwalają  w przyjemny a zarazem znaczny sposób zgubić zbędne kilogramy, wzmocnić mięśnie oraz dotlenić organizm. Podczas zajęć duży nacisk kładziony jest na dolne części tułowia tj. brzuch, nogi i pośladki. 
Fat burning:

  • redukuje nadmiar tkanki tłuszczowej,
  • wzmacnia mięśnie,
  • usprawnienia pracę układu krążenia,
  • dotlenia tkanki organizmu,
  • modeluje sylwetkę,
  • niweluje stres i napięcie

  MG 0397 edited700px

TRAMPOLINY – skocz po wymarzoną sylwetkę


Zajęcia oparte są  na rytmicznych skokach, dynamicznych biegach w miejscu oraz ćwiczeniach zaczerpniętych z aerobiku. Wszystkie ćwiczenia odbywają się w rytm energicznej muzyki. Taka forma ćwiczeń pozwala w przyjemny sposób ukształtować sylwetkę, Poprawić kondycję, koordynację oraz w szybkim tempie spalić zbędne kilogramy. Zajęcia przeznaczone są dla każdego, niezależnie od wieku i kondycji. 
Zalety zajęć na trampolinach:

  • nie obciążają stawów
  • poprawiają koordynację ruchową oraz równowagę,
  • zwiększają wydolność organizmu
  • zwiększają wytrzymałość układu mięśniowo-szkieletowego,
  • przyspieszają przemianę materii,
  • dotleniają tkanki oraz zwiększają pojemność płuc,
  • poprawiają prace układu krążenia,
  • sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odprężają.

 

TABATA – moc skuteczności


Tabata to intensywny trening interwałowy angażujący większą część mięśni. Przynosi spektakularne efekty odchudzające oraz poprawiające wytrzymałość organizmu. Zajęcia pomogą wyrobić kondycję oraz uregulować metabolizm. Ćwiczenia wykonywane są seriami i bazują na elementach treningu funkcjonalnego. Kluczem do sukcesu podczas zajęć jest dawanie z siebie maksimum możliwości. Prawidłowo wykonany trening jest dużą dawką wysiłku dla organizmu. Jeszcze długo po treningu organizm w dalszym ciągu pracuje spalając tkankę tłuszczową.

 

 

 

wykonanie: strony internetowe

Strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności